»
AUDIENȚE: Meciul România - Franța a ținut în fața televizoarelor milioane de români: o cifră care se apropie de cinci milioane de telespectatori pe minut.
La nivelul întregii țări, peste 4,5 milioane de români se uitau la Pro TV, iar aproape 200.000 erau pe Dolce Sport.
Pornind de la prețurile de bază cu care a lucrat Pro TV pentru reclamele de la Euro, estimările Paginademedia.ro arată încasări de cel puțin 400.000-450.000 de euro din publicitate doar pentru meciul Franța - România.
Cătălin Tolontan notează pe blog că Pro TV a ajuns să vândă un spot la Franța - România cu 27.000 de euro, cel mai ridicat nivel la care s-a ajuns vreodată în România. Pro TV a difuzat la partida din deschiderea Euro 2016 aproximativ 50 de reclame, din care parte au fost ale sponsorilor competiției, iar cele mai multe (peste 40), ale advertiserilor din România.
Un amănunt important: odată date, comenzile de publicitate nu pot fi anulate pe parcursul competiției, dacă audiențele reclamelor sunt mai mari decât cele estimate. Clientul de publicitate va plăti toate punctele de audiență pe care reclamele le fac.
sursa:
paginademedia.ro