Telekom face plângere la CNA împotriva UPC
Posted: 18 Jun 2016 21:53
»
Telekom România va depune plângere împotriva rivalilor de la UPC la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) în condiţiile în care compania de cablu ar fi adăugat în grilă două posturi de televiziune germane care transmit toate meciurile de la Campionatul european de fotbal din Franţa.
UPC România ar fi introdus în grilă posturile TV germane Das Erste şi ZDF oferindu-le astfel posibilitatea clienţilor săi să urmărească toate meciurile de la Euro 2016 atât cele transmise doar simultan de PRO TV şi posturile Dolce Sport ale Telekom cât şi cele pentru care doar Dolce Sport (Telekom) are drepturile de difuzare.
Pe de altă parte, Euro 2016 este un motiv de tensiuni şi între Telekom şi compania de cablu RCS&RDS, cel mai mare jucător de pe piaţa de cablu TV care are şi posturi proprii de sport. În acest caz, problema ar fi ca RCS&RDS nu difuzează promo-uri de 90 de secunde pe zi pentru toate meciurile de la Euro 2016 – aşa cum sunt regulile ci promo-uri de câte 90 de secunde pentru fiecare dintre meciurile jucate zilnic la Euro 2016.
sursa: zf.ro
Telekom România va depune plângere împotriva rivalilor de la UPC la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) în condiţiile în care compania de cablu ar fi adăugat în grilă două posturi de televiziune germane care transmit toate meciurile de la Campionatul european de fotbal din Franţa.
UPC România ar fi introdus în grilă posturile TV germane Das Erste şi ZDF oferindu-le astfel posibilitatea clienţilor săi să urmărească toate meciurile de la Euro 2016 atât cele transmise doar simultan de PRO TV şi posturile Dolce Sport ale Telekom cât şi cele pentru care doar Dolce Sport (Telekom) are drepturile de difuzare.
Pe de altă parte, Euro 2016 este un motiv de tensiuni şi între Telekom şi compania de cablu RCS&RDS, cel mai mare jucător de pe piaţa de cablu TV care are şi posturi proprii de sport. În acest caz, problema ar fi ca RCS&RDS nu difuzează promo-uri de 90 de secunde pe zi pentru toate meciurile de la Euro 2016 – aşa cum sunt regulile ci promo-uri de câte 90 de secunde pentru fiecare dintre meciurile jucate zilnic la Euro 2016.
sursa: zf.ro