Hyundai: NOTA 3 – CARTELA SMART LIPSA
- Humax: Va rugam sa introduceti smartcardul
Se verifica daca aceasta cartela este introdusa in decodor (in majoritatea cazurilor aceasta nu este introdusa in decodor)
Cartela se va introduce in cititorul decodorului cu cipul in jos si inainte pentru decodoarele Hyundai sau cu cipul in sus si inainte pentru Humax.
Daca apare aceeasi eroare se opreste decodorul de la alimentare pentru 1 minut.
Dupa repornire daca situatia nu s-a remediat si va aflati in perioada de un an de zile de la semnarea contractului, garantia va este oferita prin punctele de service Digi TV . Daca perioada de un an de zile de la semnarea contractului a trecut si nu va mai aflati in perioada de garantie a echipamentelor va recomandam sa contactati serviciul tehnic Digi TV la numarul de telefon 031.400.4001.
decodor-digi
- Hyundai: NOTA 8 – CARTELA SMART INVALIDA
Se va decupla decodorul de la reteaua de tensiune cateva secunde si se verifica daca aceasta eroare mai apare.
Daca mesajul de eroare a disparut situatia a fost rezolvata.
Dupa repornire daca situatia nu s-a remediat si va aflati in perioada de un an de zile de la semnarea contractului, garantia va este oferita prin punctele de service Digi TV. Daca perioada de un an de zile de la semnarea contractului a trecut si nu va mai aflati in perioada de garantie a echipamentelor va recomandam sa contactati serviciul tehnic Digi TV la numarul de telefon 031.400.4001.
- Hyundai: NOTA 9 – CARTELA SMART EXPIRATA
- Humax: Smartcardul nu este reinitializat
Se verifica daca antena s-a pozitionat corect pe satelitul IntelSat 10-02 (daca se vad posturile la liber: DigiTV, OTV, DDTV, UTV)
Daca nu au trecut mai mult de 3 zile de la incheierea contractului se asteapta pe un post codat (de exemplu TVR1 cu imagine pe tot ecranul) pentru activarea cartelei timp de aproximativ o ora .
Daca nu se activeaza in acest timp va recomandam sa contactati serviciul tehnic Digi TV la numarul de telefon 031.400.4001. Daca au trecut mai mult de 3 zile va recomandam sa contactati serviciul tehnic Digi TV la numarul de telefon 031.400.4001 si sa aveti la indemana datele de identificare.
Date de identificare:
CNP-ul si/sau Serie, Numar BI/CI
Numarul de contract si/sau Codul De Client
Seria cartelei si/sau Seria decodorului
- Hyundai: NOTA 10 – CA_ALARMA_ ACCES_INTERZIS
- Humax: Nu sunteti autorizat sa vizionati acest canal
Daca mesajul apare pe un anumit post se verifica in contract daca s-a optat pentru pachetul din care face parte postul respectiv. Daca nu s-a optat trebuie sa se mearga intr-o casierie RCS-RDS pentru a face o cerere prin care se opteaza pentru pachetul respectiv, iar incepand cu data de 1 a lunii viitoare se va activa. Daca postul este in pachetul optat va recomandam sa contactati serviciul tehnic Digi TV la numarul de telefon 031.400.4001.
Daca mesajul apare pe toate posturile iar facturile sunt achitate la zi va recomandam sa contactati serviciul tehnic Digi TV la numarul de telefon 031.400.4001 si sa aveti la indemana datele de identificare
- Hyundai: NOTA 20 – SMARTCARD COMM EROARE
Va recomandam sa decuplati receptorul (STB) de la reteaua de tensiune, timp de cateva secunde.
Daca mesajul nu mai apare situatia a fost rezolvata.
In cazul in care mesajul continua sa apara pe ecran si va aflati in perioada de un an de zile de la semnarea contractului, garantia va este oferita prin punctele de service Digi TV. Daca perioada de un an de zile de la semnarea contractului a trecut si nu va mai aflati in perioada de garantie a echipamentelor va recomandam sa contactati serviciul tehnic Digi TV la numarul de telefon 031.400.4001.
- Hyundai: NOTA 21 – CARTELA SMART BLOCATA
Va recomandam sa intrerupeti alimentarea de la retea a decodorului timp de cateva secunde si se verifica daca a disparut acest mesaj de eroare.
Daca mesajul de eroare a disparut situatia a fost solutionata.
Daca acest mesaj mai persista, si va aflati in perioada de un an de zile de la semnarea contractului, garantia va este oferita prin punctele de service Digi TV. Daca perioada de un an de zile de la semnarea contractului a trecut si nu va mai aflati in perioada de garantie a echipamentelor va recomandam sa contactati serviciul tehnic Digi TV la numarul de telefon 031.400.4001.
- Hyundai: NOTA 23 – CARTELA SMART NECERTIFICATA
Va recomandam sa se opreasca decodorul de la retea si sa asteptati 2 minute apoi sa reporniti decodorul.
Daca aceasta nota dispare situatia a fost rezolvata.
Daca acest mesaj de eroare mai persista si va aflati in perioada de un an de zile de la semnarea contractului, garantia va este oferita prin punctele de service Digi TV . Daca perioada de un an de zile de la semnarea contractului a trecut si nu va mai aflati in perioada de garantie a echipamentelor va recomandam sa contactati serviciul tehnic Digi TV la numarul de telefon 031.400.4001.
- Hyunday: NOTA 24 – CARTELA SMART INTRODUSA GRESIT
- Humax: Smartcardul este introdus cu fata in jos
Se verifica daca a fost introdusa corect cartela in decodor (cartela se introduce cu cipul in jos si inainte pentru Hyundai sau cu cipul in sus si inainte pentru Humax.).
Daca a fost introdusa gresit va rugam introduceti corect cartela in decodor apoi se verifica daca mai apare acest mesaj.
In cazul in care cartela este introdusa corect si mesajul Nota 24 – Cartela Smart Introdusa Gresit continua sa persiste, va recomandam sa intrerupeti alimentarea de la retea a decodorului timp de cateva secunde, apoi se verifica daca aceasta eroare a disparut.
Daca eroarea a disparut atunci situatia a fost rezolvata.
Daca acest mesaj de eroare mai persista si va aflati in perioada de un an de zile de la semnarea contractului, garantia va este oferita prin punctele de service Digi TV . Daca perioada de un an de zile de la semnarea contractului a trecut si nu va mai aflati in perioada de garantie a echipamentelor va recomandam sa contactati serviciul tehnic Digi TV la numarul de telefon 031.400.4001.
- Hyundai: NOTA 25 – CA_ALARMA_CARTELA_SMART_NICIODATA_PERECHE
- Humax: Smartcardul nu este reinitializat
Se verifica daca antena s-a pozitionat corect pe satelitul IntelSat 10-02 (daca se vad posturile la liber: DigiTV, OTV, DDTV, UTV)
Daca nu au trecut mai mult de 3 zile de la incheierea contractului se asteapta pe un post codat (de exemplu TVR1 cu imagine pe tot ecranul) pentru activarea cartelei.Daca nu se activeaza in acest timp va recomandam sa contactati serviciul tehnic Digi TV la numarul de telefon 031.400.4001.
Daca au trecut mai mult de 3 zile va recomandam sa contactati serviciul tehnic Digi TV la numarul de telefon 031.400.4001 si sa aveti la indemana datele de identificare.
- Hyundai: NOTA 26 – CA_ALARMA_CARTELA_SMART_NEPERECHE
- Humax: Smartcardul se reinitializeaza cu un alt decodor
Se verifica daca seriile cartelei si decodorului aflate la locatie corespund cu seriile precizate in contract. Daca nu corespund se merge in cea mai apropiata casierie RCS-RDS cu echipamentele, contractul si actul de identitate.
Daca seriile echipamentelor corespund cu cele precizate in cotract va recomandam sa contactati serviciul tehnic Digi TV la numarul de telefon 031.400.4001 si sa aveti la indemana datele de identificare.
- Hyundai: Canalul nu functioneaza
- Humax: Canalul este codat sau nu este disponibil
Pentru astfel de mesaj trebuie facuta o revenire la setarile fabricantulu:.
Pentru decodoarele Hyundai:
se apasa butomul Menu de pe telecomanda decodorului
se selecteaza instalare si se apasa OK
se selecteaza revenire la setarile fabricantului si se apasa OK
la intrebarea Doriti sa resetati toate datele? se apasa OK
se selecteaza limba dorita pentru afisarea meniului si se apasa OK
la intrebarea Doriti sa salvati setarile de mai sus? se apasa OK
decodorul va incepe scanarea posturilor, la finalul scanarii vor fi afisate data ultimei scanari, numarul posturilor TV si Radio scanate.
Se apasa de 3 ori butonul Exit pentru a iesi din acest meniu.
Pentru decodoarele Humax:
se apasa butomul Menu de pe telecomanda decodorului
se selecteaza instalare si se apasa OK
se selecteaza submeniul Setare implicita si se apasa butonul OK
la intrebarea Doriti sa resetati toate valorile initiale selectati Da si apasati butonul OK (daca este ceruta parola aceasta initial este 0000)
se selecteaza limba dorita pentru afisarea meniului si se apasa OK
se selecteaza zona Europa si se apasa butonul OK
va aparea fereastra Setare Antena unde trebuie sa aveti selectat satelitul Intelsat 10-02 apoi mergeti la optiunea Inainte si apasati butonul OK
va urma scanarea poturilor, iar in momentul in care toate frecventele vor fi scanate, in dreapta jos va trebui sa selectati optiunea Salvare si se apasa butonul OK
va aparea fereastra Setare ora unde trebuie sa selectati optiunea Inainte si se apasa butonul OK
va aparea fereastra Rezultate unde trenuie selectata optiunea Finalizare si se apasa butonul OK
- Board index General Forum Romanian DTH DigiTV (RCS)
-
- It is currently 27 Nov 2024 21:42
- All times are UTC+02:00
Mesaje eroare DIGI Sat
- adrycom
- Standard User
- Posts: 448
- Joined: 12 Oct 2013 09:38
Jump to
- Introduction
- Regulament
- Wellcome ! (Bine aţi venit !)
- Anunţuri oficiale
- Receptoare
- Dreambox HD
- DM 500HD
- DM 500HD V2
- DM 800
- DM 800SE
- Dm 800SE V2
- DM 7020HD
- DM 7020HD V2
- DM 7080HD
- DM 8000
- Plugins, Skins, Tools
- Vu+ Receivers
- VU+ Solo
- VU+ Solo 2
- VU+ Solo SE
- VU+ Duo
- VU+ Duo 2
- VU+ Uno
- VU+ Ultimo
- VU+ Zero
- PrismCube
- Plugins, Skins, Tools
- Broadcom E2
- Optibox EVO
- Optibox EVO M7 - Odin M7 - Axas Class M
- Optibox EVO E3HD - Axas E3HD
- Plugins, Skins, Tools
- GigaBlue
- Gigablue 800 Solo
- Gigablue 800UE
- Gigablue 800SE
- Gigablue UE Plus
- GigaBlue Ultra UE
- Gigablue SE Plus
- Gigablue Quad
- GigaBlue Quad Plus
- GigaBlue UHD Quad 4K
- Plugins, Skins, Tools
- Opticum AX-ODiN
- UHD Receivers
- AMiKO Viper 4K
- AMiKO Viper 4K v2.0
- AMiKO Viper 4K v3.0
- AMiKO Viper 4K v4.0
- Alien/Spark Receivers
- Amiko Alien 1
- Enigma2
- Spark
- Amiko Alien 2
- Enigma2
- Spark
- Amiko Alien Android
- Plugins, Skins, Tools Enigma2
- Plugins, Skins, Tools Spark
- Plugins, Skins, Tools Android
- Enigma 2 common suport
- Plăci DVB
- Dreambox SD
- DM100
- DM500
- DM500+,600,56x0
- DM7000,7020,7025
- Plugins, Skins, Tools
- Other Receivers
- Alma
- Amiko
- Cloud Ibox
- Openbox/Skybox
- Optibox
- Other/Altele
- Emulatoare
- CCcam
- OScam
- SBox
- Other emu
- Utile
- General Forum
- Romanian DTH
- Discuţii generale
- DigiTV (RCS)
- Dolce (Telekom)
- FocusSat (Canal+)
- Freesat
- Orange
- TVR
- ABC Recepţie TV-Sat
- Componente pentru recepţie
- Satellites News
- Media News
- Terestrial, Cable & Radio
- Terestrial
- Cable
- Radio
- IPTV & Streaming
- Secţiunea electroniştilor
- Defecţiuni şi probleme
- Scheme electronice şi documentaţii
- Arduino
- Echipamente și utilitare
- International Forum
- English
- Deutsch
- Francais
- Hungarian
- Italian
- Extra Forum
- Diverse
- Mobile & GSM
- PC
- PC-Linux
- Raspberry Pi
- GPS
- Reţelistică
- Sport
- Games
- Astronomie
- Shop
- Smarthome
- Offtopic
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 84 guests