Stie cineva cit de usor se poate schimba titularul unui abonament digi in caz de deces? Poate fi trecut pe loc pe numele sotiei la un sediu digi, fara prea multa birocratie, daca se prezinta sotia cu certificatul de deces? Sotia mai are un contract pe numele ei, dar ar fi de preferat sa se pastreze toate datele contractului original al persoanei decedate (deci email digicare, tipuri abonamente etc), doar pe alt nume (deci sotia ar avea practic 2 conturi diferite digicare).
Si inca o intrebare: se pot vedea undeva in digicare datele de acces la internet, care sint trecute in router (parola este trecuta cu **** in router, deci nu se vede). Problema e daca se schimba routerul, trebuie reintroduse datele digi de logare in internet.
Va multumesc pentru ajutor
Schimbare titular abonament digi
-
- Standard User
- Posts: 142
- Joined: 01 Jun 2014 23:41
- ASiX88796
- Site Admin
- Posts: 2952
- Joined: 12 Oct 2013 17:02
- Location: Timișoara
Re: Schimbare titular abonament digi
»
Cel mai sigur ar fi să întrebi la unul sau două puncte de reprezentanță RCS-RDS.
Din câte am auzit, ar fi 2 variante:
1) prezentarea certificatului de deces iar pe baza lui se rezilează contractul iar apoi se semnează un contract nou;
2) prezentarea certificatului de deces și preluarea acestuia de persoana care dovedește cu acte (nu știu ce acte) că este moștenitorul defunctului (posibil ca certificatul de căsătorie să fie suficient).
În ambele cazuri sunt avantaje și dezavantaje.
De regulă, toate servicii sunt disponibile într-un singur cont DiGicare (toate receiverele, toate telefoanele mobile, toate adresele la care este instalat internet, etc). La fel și cu factura, toate serviciile se plătesc de pe o factură, nu se emit facturi separate pentru fiecare serviciu în parte.
După cum spuneam, cel mai sigur e să întrebi la un punct RCS-RDS.
Cel mai sigur ar fi să întrebi la unul sau două puncte de reprezentanță RCS-RDS.
Din câte am auzit, ar fi 2 variante:
1) prezentarea certificatului de deces iar pe baza lui se rezilează contractul iar apoi se semnează un contract nou;
2) prezentarea certificatului de deces și preluarea acestuia de persoana care dovedește cu acte (nu știu ce acte) că este moștenitorul defunctului (posibil ca certificatul de căsătorie să fie suficient).
În ambele cazuri sunt avantaje și dezavantaje.
De regulă, toate servicii sunt disponibile într-un singur cont DiGicare (toate receiverele, toate telefoanele mobile, toate adresele la care este instalat internet, etc). La fel și cu factura, toate serviciile se plătesc de pe o factură, nu se emit facturi separate pentru fiecare serviciu în parte.
După cum spuneam, cel mai sigur e să întrebi la un punct RCS-RDS.
___________________________ ____ ___ __ _
» Mulţi vorbesc, puţini comunică.
» Mulţi vorbesc, puţini comunică.
-
- Standard User
- Posts: 142
- Joined: 01 Jun 2014 23:41
Re: Schimbare titular abonament digi
Multumesc mult pentru informatii. Am vazut in screenshot-ul tau ca parola ppoe se poate modifica din digicare.
Sotia persoanei decedate m-a rugat sa ii rezolv problema care apare sporadic la routerul actual, si anume ca dispozitivele mobile uneori nu se mai pot conecta prin wifi. Cred ca ii voi instala un router nou, dupa ce modific parola ppoe (pe cea veche nu o cunosc).
Ma gindesc ca nu se intimpla nimic daca ramine contractul asa cum e (banii pentru abonament se trag oricum automat dintr-un cont care e pe numele sotiei).
Sotia persoanei decedate m-a rugat sa ii rezolv problema care apare sporadic la routerul actual, si anume ca dispozitivele mobile uneori nu se mai pot conecta prin wifi. Cred ca ii voi instala un router nou, dupa ce modific parola ppoe (pe cea veche nu o cunosc).
Ma gindesc ca nu se intimpla nimic daca ramine contractul asa cum e (banii pentru abonament se trag oricum automat dintr-un cont care e pe numele sotiei).
- ASiX88796
- Site Admin
- Posts: 2952
- Joined: 12 Oct 2013 17:02
- Location: Timișoara
Re: Schimbare titular abonament digi
»
Asta este cea mai simplă soluție, să rămână totul așa.
Atâta timp cât se plătește factura serviciile vor funcționa.
Asta este cea mai simplă soluție, să rămână totul așa.
Atâta timp cât se plătește factura serviciile vor funcționa.
___________________________ ____ ___ __ _
» Mulţi vorbesc, puţini comunică.
» Mulţi vorbesc, puţini comunică.
-
- Standard User
- Posts: 142
- Joined: 01 Jun 2014 23:41
Re: Schimbare titular abonament digi
Am incercat sa ma loghez pe contul digi de care vorbeam si vad ca acum vor si un numar de mobil pe care sa transmita sms de autentificare. In setarile din cont nu era trecut nici un numar de mobil. Pot sa-i sun si sa le dau un numar de mobil german, sau o sa ma ia la intrebari? Sau trebuie neaparat un numar de mobil romanesc?
Facturile sint platite la zi, contul e incarcat suficient pentru plata abonamentului pe citeva luni in avans.
Facturile sint platite la zi, contul e incarcat suficient pentru plata abonamentului pe citeva luni in avans.
-
- Standard User
- Posts: 63
- Joined: 11 Oct 2013 20:45
Re: Schimbare titular abonament digi
La mine asa apare,dau pe x si iese,raman conectat.
-
- Standard User
- Posts: 142
- Joined: 01 Jun 2014 23:41
Re: Schimbare titular abonament digi
Mie imi cere dupa datele de login sa rezolv o captcha si apoi apare doar asa ceva, nu e nici un "X" de inchis...
-
- Standard User
- Posts: 63
- Joined: 11 Oct 2013 20:45
Re: Schimbare titular abonament digi
Pana la urma si la mine a aparut acest mesaj ca la tine,nu am mai putut loga,am trimis email la ei ca nu mai pot s-a ma loghez.Am trimis in email si nr.meu de telefon,nr romanesc.M-au sunat,si ca sa fie precis ca eu sunt au cerut sa zic cand am fost nascut.La ei in sistem aveau doua numere de telefon ,unu a nevastei,celalalt al meu,a intrebat pe care sa trimite sms,am zis sa trimita la mine.Am asteptat dupa aceea aproximativ o ora s-a vina sms,nu a venit.Ma gandeam sa incerc sa ma loghez,cand s-a deschis pagina de logare,deja a aparut ultimele trei cifre de la numarul meu de telefon unde sa trimita sms.Asa s-a rezolvat.Ca sa poti sa trimiti sesizare la ei,iti cere codul client,si adresa din contract.
Nu stiu daca ai rezolvat ,dar cred ca trebuie un nr de telefon romanesc ca sa rezolvi,numarul romanesc care apare la ei in sistem.Daca cumva nu e mai valabil acel numar din sistem,poti sa schimbi vorbind cu ei si prin email.
Nu stiu daca ai rezolvat ,dar cred ca trebuie un nr de telefon romanesc ca sa rezolvi,numarul romanesc care apare la ei in sistem.Daca cumva nu e mai valabil acel numar din sistem,poti sa schimbi vorbind cu ei si prin email.
-
- Standard User
- Posts: 142
- Joined: 01 Jun 2014 23:41
Re: Schimbare titular abonament digi
Mersi mult pentru informație!
Abonamentul era pe numele tău?
Cînd te loghezi acum la ei, există posibilitatea să mai adaugi și alte numere de telefon pentru validare? Dacă da, poți să adaugi și numere din străinătate?
Abonamentul era pe numele tău?
Cînd te loghezi acum la ei, există posibilitatea să mai adaugi și alte numere de telefon pentru validare? Dacă da, poți să adaugi și numere din străinătate?
-
- Standard User
- Posts: 63
- Joined: 11 Oct 2013 20:45
Re: Schimbare titular abonament digi
Scuze ca numai acum raspund.Da abonamentul e pe numele meu.Contractul cu ei l-am facut acum un an.In contract trebuia sa dau si nr. de telefon prin care am primit si sms-ul pentru logare.Cand ma loghez adresa de email si parola as putea schimba .Numarul de telefon nu.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 54 guests