Mesaje eroare Dolce Sat

User avatar
adrycom
Standard User
Posts: 448
Joined: 12 Oct 2013 09:38

Mesaje eroare Dolce Sat

Unread postby adrycom » 15 Oct 2013 18:09

Iată ce poţi să faci în situaţiile în care primeşti mesaje de eroare pe receiver-ul de pe TV sau întâmpini alt gen de probleme.

Mesaje de eroare

„Vă rugăm să introduceţi cardul de vizionare. Vă rugăm să nu îl scoateţi, decât dacă vi se solicită să faceţi acest lucru”
Cardul de vizionare este introdus în faţa decodorului şi este acoperit de o clapetă cu logo-ul DOLCE. Se va scoate cardul din decodor şi se va introduce la loc cu cip-ul metalic în jos şi săgeata albastră înainte. Se va decupla decodorul de la sursa de tensiune şi se va cupla la loc. Dacă deranjamentul nu s-a rezolvat, sună la serviciul de relaţii cu clienţii pentru a solicita intervenţia unei echipe.

„Vă rugăm să vă verificaţi cardul de vizionare şi apoi să îl introduceţi din nou, înainte de a apela Serviciul Clienţi”
Cardul de vizionare este introdus în faţa decodorului şi este acoperit de o clapetă cu logo-ul DOLCE. Se va scoate cardul din decodor, se va şterge cu o cârpă moale şi uscată şi se va introduce la loc cu cip-ul metalic în jos şi săgeata albastră înainte. Se va decupla decodorul de la sursa de tensiune şi se va cupla la loc. Dacă deranjamentul nu s-a rezolvat, sună la serviciul de relaţii cu clienţii pentru a solicita intervenţia unei echipe.

„Vă rugăm să apelaţi la serviciul clienţi pentru a vă abona la acest canal”
Asigură-te că eşti pe un canal la care eşti abonat. Este posibil ca decodorul tău să fi fost suspendat temporar pentru neplata facturii sau să fi fost nealimentat cu energie electrică pe o perioadă mai lungă de timp. Sună la serviciul clienţi pentru remedierea deranjamentului.
Pentru a evita dezactivarea temporară a cardului, te rugăm să ţii tot timpul decodorul conectat la priza de curent şi la antenă.

„Cardul de vizionare nu este autorizat - vă rugăm să aşteptaţi”
Notează seria Decodorului şi seria Cardului după care sună la Serviciul Clienţi pentru activare. Seria Decodorului o poţi găsi sub acesta. Este un cod de bare care începe cu 33FDBF sau cu 0495.

„Regretăm, acest canal nu este disponibil”
Apare în general atunci când se comută decodorul pe un canal free-to-air, dar smartcardul nu este activat corect. Sună la serviciul de suport tehnic clienţi la numărul de telefon gratuit 0800.836.523 (08008 DOLCE) pentru remediere.

„Vă rugăm să contactaţi Serviciul Clienţi”
Se restartează receptorul din comutatorul On/Off din spatele acestuia.

„Vă rugăm să contactaţi Serviciul Clienţi. Cardul de vizionare nu este autorizat pentru utilizarea în acest decodor”
Există posibilitatea ca respectivul card să nu fie introdus în receptorul corect.

„Cardul introdus nu este un card de vizionare”
Se restartează receptorul din comutatorul On/Off din spatele acestuia. Dacă mesajul reapare sună la serviciul de suport tehnic clienţi la numărul de telefon gratuit 0800.836.523 (08008 DOLCE) pentru remediere.

„Cardul de vizionare nu este un card NDS. Vă rugăm aşteptaţi”
Se restartează receptorul din comutatorul On/Off din spatele acestuia. Dacă mesajul reapare, sună la serviciul de suport tehnic clienţi la numărul de telefon gratuit 0800.836.523 (08008 DOLCE) pentru remediere.

Defecţiuni

Decodorul nu poate recepţiona semnale.
Se restartează receptorul din comutatorul On/Off din spatele acestuia;
Se verifică conexiunea cablului coaxial LNB-STB în spatele receptorului;
Sună la serviciul de suport tehnic clienţi pentru remediere la numărul de telefon gratuit 0800.836.523 (08008 DOLCE);

Receiverul a rămas blocat pe un anumit program şi nu mai primeşte nicio comandă.
Se restartează receptorul din comutatorul On/Off din spatele acestuia.

Bruiaj sonor pe fundal, sunet neclar.
Se comută din telecomanda DOLCE sonorul la maxim, apăsând butonul V+ şi din telecomanda televizorului nivelul de sonor la mediu, urmând ca după aceea volumul sunetului să se regleze din telecomanda televizorului. Dacă nu se rezolvă, se scot şi reintroduc mufele de legătură receptor-televizor.

Lipsă semnal
Se verifică dacă STB-ului este pornit (ledul roşu se află în partea stângă a ceasului pe panoul frontal al receptorului DOLCE), se verifică tipul de legătură receiver-televizor şi se procedează astfel: dacă legătura s-a făcut prin cablu EuroScart sau RCA trebuie setat televizorul pe modul AV, iar dacă acea conexiune s-a realizat cu cablu coaxial (RF) se caută pe televizor pe frevenţa UHV, canalul implicit de ieşire fiind 24.

Lipsă sonor şi/sau lipsă imagine, imagine distorsionată.
(Sony/Philips Digital Interconnect Format) este o interfaţă de conectare audio pentru semnal digital.
Se creşte volumul televizorului şi al receptorului;
Se verifică dacă este introdus corespunzător cablul euroscart: se scoate şi se introduce din nou în receptor şi în televizor.

Ceasul nu mai apare pe receptor, iar EPG-ul nu mai este afişat.
Se restartează receptorul din comutatorul On/Off din spatele acestuia.

Imagine distorsionată
Te rugăm să verifici cablul euroscart să fie bine introdus atât în televizor cât şi în decodor. Scoate cablul din decodor şi din televizor şi introdu-l la loc. Resetează decodorul Dolce, prin decuplarea sa de la sursa de curent. Dacă deranjamentul nu se rezolvă, sună la serviciul clienţi pentru intervenţia unei echipe.

Pe display-ul decodorului nu mai apare nicio lumină.
Te rugăm să verifici conexiunea decodorului la reţeaua electrică şi dacă butonul on-off din spatele său este pe poziţia "1". Resetează apoi decodorul prin decuplarea de la sursa de curent. Dacă deranjamentul nu s-a rezolvat, sună la serviciul clienţi pentru intervenţia unei echipe.

Telecomandă Dolce nu mai fucţionează.
Verifică bateriile telecomenzii. Resetează apoi decodorul. Dacă deranjamentul nu s-a rezolvat, sună la serviciul clienţi pentru intervenţia unei echipe.

Return to “Dolce (Telekom)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests