»
Telekom a emis un comunicat prin care a explicat cum a contorizat convorbiri de peste 24 de ore pe zi la unii clienți. Conform Telekom, calculul convorbirilor la abonamentele ”nelimitat” se face după formula ”de 80 de ori media normală”. Astfel, la unii clienți li se atribuie convorbiri de peste 24 de ore pe zi și aceștia ajung pe lista de abuzuri fiindu-le suspendate serviciile de voce.
Telekom wrote:Prin trafic nefiresc ințelegem un trafic semnificativ mai mare, de până la 80 de ori mai ridicat în unele cazuri, decât traficul mediu efectuat de clienții care beneficiază de oferte similare. Astfel, în anumite situații, traficul a depășit 24 de ore de convobiri efectuate într-un interval de 24 de ore, acest lucru fiind posibil prin utilizarea unor servicii care permit realizarea de apeluri simultane, prin intermediul funcțiilor de apel în așteptare și conferință.
- De ce Telekom a motivat în clar că suspendarea serviciilor de voce se referă la apeluri efectuate spre rețeaua
Vodafone?
- Scandalul a început din cauza unei campanii prepay Vodafone, intitulată ”
Când te sună prietenii, primești NET și telefon!”. Astfel, pentru fiecare minut primit pe un număr de cartelă Vodafone din altă rețea, utilizatorii primesc 10MB și 10 puncte de credit cu care își pot achiziționa un smartphone. La rândul său, Vodafone percepe de la Telekom un tarif de interconectare 0,96 eurocenți pe minut și în aceste condiții, pentru a-și reduce costurile, Telekom a decis suspendarea serviciilor de voce celor care au convorbiri peste medie spre cartele Vodafone. Conform Telekom, în ”Termeni și condiții” se stipulează faptul că
cei care abuzează de ofertele nelimitate pentru a obține diverse ”foloase” vor fi penalizați.
sursa:
playtech.ro